«Երվանդ Քոչար. սերունդների երկխոսություն» ցուցահանդես

banner afish

«Երվանդ Քոչար. սերունդների երկխոսություն» ցուցահանդես

Հայսատանի ազգային պատկերասրահը Երվանդ Քոչարի թանգարանի հետ համատեղ ներկայացնումէ «Երվանդ Քոչար. սերունդների երկխոսություն» ցուցահանդեսը:

Ցուցադրությունը ներառում է Քոչարի փարիզյան և երևանյան շրջանների գեղանկար, գրաֆիկ, քանդակաշխատանքներ, տարածանկարներ: Առավել ընդգրկուն ներկայացված է երևանյան շրջանը:

Փարիզում Քոչարին լայն ճանաչում բերեցին Տարածանկարները, որոնցում նա փորձել է մեկտեղելտարածությունն ու ժամանակը` առաջարկելով քանդակագործության և նկարչության սինթեզի / համադրման/ սեփական ժամանակը:

Ներկայացված է Քոչարի ստեղծած մեզ հայտնի առաջին 1927 թ. տարածանկարը «Տոտեմ» 1929թ.  «Երևան-Էրեբունի» 1968թ. տարածական աշխատանքները, փարիզյան շրջանից   (1923-1936) `« Հարություն» 1923թ.  «Տեսիլք. Քրիստոսն ու Մարիամ Մագդալենացին» 1924թ «Ընտանիք — սերունդներ » 1925 թ. գեղանկարները և այլ ստեղծագործություններ:

Ցուցադրությունում տեղ են գտել   աև անցյալի հերոսականության հանդեպ Քոչարի վերաբերմունքիարտահայտությունը հանդւսացող «Սասունցի Դավիթ» ազգային էպոսի նկարազարդումները, որոնք հայգրաֆիկայի անգերազանցելի օրինակներ են: Ներկայացված են նաև հայ մեծերի ` Տիգրան Մեծի, ՎարդանՄամիկոնյանի, Ոսկան Երևանցու, Սայաթ-Նովայի, Կոմիտասի, Դերենիկ Դեմիրճյանի, ԱվետիքԻսահակյանի, Հովհաննես թումանյանի և այլոց դիմանկարներ:

Երբանդ Քոչարի սեղծագործությունները մեծապես նպաստեցին ազգային ինքնագիտակցության, հիշողության և ոգու վերածննդին:

The National Gallery of Armenia with the Ervand Kochar Museum presents “Ervand Kochar. Dialogue of Generations” exhibition.The exposition includes paintings, graphics, sculptures and spatial paintings of Kochar’s Paris and Yerevan periods. The most comprehensive is the Yerevan period.

Kochar’s spatial paintings brought him a wide recognition, in which he tried to combine space and time, offering his own version of the synthesis of painting and sculpture.

Here is presented Kochar’s the first spatial painting known to us (1927), “Totem”(1929), “Yerevan-Erebouni” (1968) spatial works, from the Paris period (1923-1936) — “Resurrection” (1923), “Vision. Christ and Mary Magdalene” (1924),  “Family-Generations” (1925) paintings and other artworks.

The exposition also includes “David of Sassoun” illustrations of the Armenian national epic which show Kochar’s attitude towards the heroic past and considered to be the unsurpassed examples of Armenian graphics. There are also portraits of great Armenians such as Tigran Mets, Vardan Mamikonyan, Voskan Yerevantsi, Sayat Nova, Komitas, Derenik Demirchyan, Avetik Isahakyan, Hovhannes Tumanyan and others.

DSC03255 banner afish DSC03276

SONY DSC

SONY DSC

DSC03290 2 1Ervand Kochar’s works have greatly contributed to the renaissance of national identity, memory and spirit.